Nowy CD-ROM - co wybrać ?

Autor: Tomek 'Tommy' Dębiński (tdebinski_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 16 Nov 2002 - 13:05:14 MET

Obecnie mam CD Blaster'a 24X firmy Creative Labs.
Ma on juz 4 lata i ostatnio miewa problemy z czytaniem plyt CD-RW :(

Plyt CD-RW 700 MB nie czyta w ogole. Wyczyscilem go i bez zmian.
Dlatego tez zastawniam sie nad kupnem nowego napedu
i chcialbym poradzic sie grupowiczow co kupic.

Porozgladalem sie po sklepach w okolicy i mam do wyboru:
-LG 52x
-Lite-On 52x
-NEC 52x
Wszystkie w cenie 98 PLN (z VAT) i 24 miesieczna gwarancja.

Zastanawiam sie jeszcze nad CD Blaster'em 52X (tylko to juz za 165 PLN
i "tylko" z roczna gwarancja) gdyz mam slabosc do produktow Creative Labs :)
Poza tym wszystkie moje dotychczasowe CD-ROM'y byly wlasnie tej firmy.

Tylko jesli juz mialbym wydac tez 165 PLN to moge dolozyc 54 PLN i moge kupic
nagrywarke Lite-On 24x10x40x za 219 PLN.
Tylko w sumie szkoda uzywac nagrywarki jako CD-ROM'a.

Co zrobic ?
Jakiego CD-ROM'a wybrac z tych po 98 PLN ?

Pozdrawiam
Tomek Dębiński
tdebinski_at_poczta.onet.pl
http://tdebinski.republika.pl