Re: Nowy CD-ROM - co wybrać ?

Autor: Sebastian Pasikowski (pasikowski_at_interia.pl)
Data: Sun 17 Nov 2002 - 12:10:07 MET

Dnia sob, 16 lis 2002 o 13:05 GMT, Tomek 'Tommy' Dębiński napisał(a):

> Porozgladalem sie po sklepach w okolicy i mam do wyboru:
> -LG 52x
> -Lite-On 52x
> -NEC 52x
> Wszystkie w cenie 98 PLN (z VAT) i 24 miesieczna gwarancja.

Ja Tobie radzę nie wybierać Lite-On, bo mam taki. Słuchać muzyki się
nieda przy nim, pracować również. Jest srtasznie głośny. Niejeden
odkurzacz by przekrzyczał.
Tak wogóle odradzam kupować te 52x. Polecam zainteresować się
wolniejszymi, np. TEAC 40x za ok. 150zł. Z korzyścią dla Twoich płytek
oraz uszu. Różnica w szybkości, jeżeli wogóle odczuwalna, jest
pomijalnie mała w codziennej eksploatacji.

--
 -:- EKG/GG #1264107     [mailto: pasikowski_at_interia.pl]
                      registered witcomp.machine user #1