Re: Dobra i w miare tania karta 3D

Autor: Kris (kris_at_twojepc.pl)
Data: Sat 16 Nov 2002 - 21:09:31 MET


Cześć,

> Ahhah woda będzie wyglądać identycznie na GF4 MX co na GF4 Ti ... Woda
> jest przetwarzana przez Vertex Shader'a, a GF4 MX posiada tę funkcję
> realizowaną programowo ;-)

Taaa ... niektóre efekty UT2003 są realizowane PixelShaderem ... samą wodę
widzisz ale np. tego jak powinna ona wyglądać np. w stawiku na Antalusie już
nie ... masz kastrata ... musisz się z tym pogodzić :-)))) Ale w UT2003 to
detal ... zobacz Morrowind ...

> === maniac | maniac_at_polbox.com ===

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."
mailto:kris_at_twojepc.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 01:55:17 MET DST