Autor: Kris (kris_at_twojepc.pl)
Data: Sat 16 Nov 2002 - 21:09:31 MET
Cześć,
> Ahhah woda będzie wyglądać identycznie na GF4 MX co na GF4 Ti ... Woda
> jest przetwarzana przez Vertex Shader'a, a GF4 MX posiada tę funkcję
> realizowaną programowo ;-)
Taaa ... niektóre efekty UT2003 są realizowane PixelShaderem ... samą wodę
widzisz ale np. tego jak powinna ona wyglądać np. w stawiku na Antalusie już
nie ... masz kastrata ... musisz się z tym pogodzić :-)))) Ale w UT2003 to
detal ... zobacz Morrowind ...
> === maniac | maniac_at_polbox.com ===
Pozdrawiam.
Kris.
-- "A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do it, but nobody can agree on how to compare performance." mailto:kris_at_twojepc.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 01:55:17 MET DST