ATI Szafir 8500LE i problemy z TV out-em DŁUDIE

Autor: Tynio (tynio_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 08:56:07 MET

Witam wszystkich

Mam problem z kartą Szafira ATI 8500 LE
Jakiś czas temu zostałem zmuszony do przejścia z Win 98 SE na Win XP
(znajomy ma mojego Win 98 SE)
I zaczęły się dziać cuda - a co to za cuda ?
To zacznę od początku.
Na początku zauważyłem że karta się wiesza już przy wejściu do Win XP
Po kilku rozmowach z Krisem (jeszcze raz wielkie dzięki) testowałem co może
być powodem.
Było testowane wszystko (no prawie wszystko)
po odłączeniu karty ATI od TV zaczęła działać ,ale jednak było kilka gier
które się wieszały np. Need For Speed HP2
Pojechałem do zaprzyjaźnionej firmy komputerowej z kompem i TV ( miałem
taki 14" :-) )
I zaczęło się , pierwsze to wymieniliśmy zasilacz i nic to poszły pamięci do
wymiany - dalej to samo.
W sklepie mieli Szafira Ati 8500LE 250/275 z biosem 7.008 i nagle - działa
:-)
To już byliśmy w domu.
Włączyłem NFS HP2 i nie wiesza się
Wszystko wskazało na kartę więc na następny dzień pojechałem do sklepu gdzie
była kupiona karta,
bez problemu przyjęli (bo to była hurtownia i ten sprzęt sprowadzili dla
mnie )
Przez kilka dni (około 8 dni ) męczyłem się na TNT2 Ultra ,ale to przeżyłem
W dniu wczorajszym zadzwoniłem i się dowiedziałem że karta już jest :-))
Jadę i widzę że karta została wymieniona na nową , wpadam do domu
wkładam do kompa podłączam TV i co ......... szok , dalej nie działa :-(

Wniosek jest jeden , że karta nie umie się dogadać z płytą :-(
Jeszcze wczoraj zmieniłem Bios w płycie na nowszy i nic a potem na starszy i
nic :-(
Dodam że jak odbierałem kartę to się upomniałem o zmianę numeru na gwarancji
ale powiedziano mi że to nie potrzebne
i że nawet gwarancja nie będzie od nowa tylko od daty zakupu (nieźle tu
kręcą bo się dowiadywałem w firmie że po wymianie towaru na nowy
gwarancja ma być od dnia kiedy dostaje nowy towar )

Moja konfiguracja
Płyta MSI KT3 ULTRA ARU + AMD Athlon 1700 + Pamięci 256 MB Kingston CL2 i
128 MB Kingston CL2 + Dyski WD 20 GB 7200 , Maxtor 40 GB 7200 i Quantum 3.2
GB + Dźwięk SB Live + CD Rom TEAC x 40 i CD RW TEAC x 40 + Zasilacz ROPLA
300 W i nieszczęsny ATI Szafir 64 MB 8500 LE 250/250 z biosem 7.006

Karta która była testowana z firmy ... to ATI Szafir 8500 LE 250/275 z
biosem 7.008 - i na tej chodzi wszystko cacy (może to wina biosu w karcie
? )
Bardzo proszę o jakąś podpowiedz co mam zrobić oraz czy ktoś miał kiedyś coś
takiego z ATI , bo ja jestem cierpliwy ale powoli wymiękam i
zastanawiam się nad powrotem do Nvidi (tylko tego obrazu TV mi szkoda)
Tynio

P.S.
Pozdrowienia