Re: ATI Szafir 8500LE i problemy z TV out-em DŁUDIE

Autor: Żurek (darzur_at_skasuj_to.skrzynka.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 19:40:17 MET

Poświęcając chwilkę wolnego czasu Tynio naskrobał(-a):

> Dodam że jak odbierałem kartę to się upomniałem o zmianę numeru na
> gwarancji ale powiedziano mi że to nie potrzebne
> i że nawet gwarancja nie będzie od nowa tylko od daty zakupu (nieźle
> tu kręcą bo się dowiadywałem w firmie że po wymianie towaru na nowy
> gwarancja ma być od dnia kiedy dostaje nowy towar )

Ej koleś. Po wymianie sprzętu na nowy gwarancja MUSI lecieć od nowa.
Trzeba się było tego domagać. Wbili Ci chociaż, że była wykonywana
naprawa gwarancyjna? Jeśli nie to nieś to do nich i niech robią dalej
(jeszcze przecież masz gwarancję). A jak Ci dadzą nową to muszą wydłużyć
gwarancję.

Pozdrufka :)

--
Żurek