Re: ATI Szafir 8500LE i problemy z TV out-em DŁUDIE

Autor: < tomek > (nie_at_chce.spamu)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 12:42:12 MET

"Tynio" <tynio_at_poczta.wp.pl> wrote:

 (...)

> Bardzo proszę o jakšœ podpowiedz co mam zrobić oraz czy ktoœ miał
> kiedyœ coœ takiego z ATI , bo ja jestem cierpliwy ale powoli
> wymiękam i zastanawiam się nad powrotem do Nvidi (tylko tego
> obrazu TV mi szkoda) -----------------

No przecie Kris umieścił na stronie z recką BIOS 7.008 do
karty. Ściągnij, dokładnie poczytaj i podmień BIOS.
Pliki z BIOSem są dwa: H do 275/275 i L na 250/250.
Pogadaj jeszcze z Krisem i dowiedz sie czy ten BIOS chodzi
z Sapphire. Jeśli nie to Kris będzie taki miał, bo z tego co
kiedyś gdzieś obiło mi się o oko to lubi kolekcjonować BIOSy
Radeonów ;)

 Pozdr.