Seagate 4,5 GB SCSI kontra partycja

Autor: Szpital (spzozwielun_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 10:04:37 MET

Witam.
Może ktoś ma podobny problem.

Mam taki sobie dysk Seagate'a 4,5 GB SCSI 10.000 rpm. Problem polega na tym,
że jest sobie jakiś tam IBM 486-tka na którym jest kontroler SCSI Future
Domain, w Biosie widzę normalnie rozmiar dysku 4550 MB, odpalam FDiska dla
Win95, zakładam partycję podstawową i dupa. Po wyjściu z FDiska partycji
niet.
Pod Fdiskiem z 98 i ME to samo. Pod FDiskiem nowelowym widzę tylko 2,1 GB.
Może jakaś podpowiedź co z tym zrobić ? Szkoda mi tego dysku wywalać bo jest
naprawdę dobry, a chcę na tym sobie postawić jakiegoś systema np. Linux lub
OS/2.

Please help.

Jarek.