Re: Skladam NOWEGO kompa i prosze o rade.

Autor: Norbert (norbert_grom_at_wp.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 03:36:40 MET

> Procesory Intela i AMD są podobnej jakości. To samo chipsety dla nich
> przeznaczone. Nie ma większych problemów z jednymi ani drugimi.
> Wydajność jest zbliżona. AMDki są tańsze.
Ale jaki AMD jest odpowiednikiem P4 2,8GHz ???

> IMO lepiej ATI Radeon 8500 albo 9700 - zależnie od funduszy...
> Chociaż TI też są niezłe.
Jednak z przyzwyczajenia wole zostac przy gerorce

> Cokolwiek od Teaca albo Plextora.
Plextory droooogie cholernie....

> Najlepiej Enlight, albo - jeśli funduszy wystarczy - Coolermaster.
> Ważny jest zasilacz - powiem brutalnie - te poniżej 150zł są
> zazwyczaj kiepskie.
No na obudowie oszczedzac nie mam zamiaru. Musi sie i podobac wizualnie i
byc jakosciowo ok.

> Mysz optyczna + klawiatura Logitech albo Microsoft. Monitor - polecam
> Samsungi :)
Monitor juz mam 19cali sony
Klawiaturke microsoft internet costam i jest ok... przyzwyczailem sie do
niej juz.
Myszke faktycznie kupie chyba optyczna ... ale do gier to musi miec spora
rozdzielczosc .. tak slyszalem.

--
Norbert
norbert_grom_at_wp.pl