Re: Skladam NOWEGO kompa i prosze o rade.

Autor: Norbert (norbert_grom_at_wp.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 03:44:38 MET

> Nie, nie, nie. Jak chcesz miec wydajny "dysk" twardy to koniecznie RAID
> SCSI. Na dyskach np IBM Ultrastar 146Z10.

SCSI ??? no nie ... odpada.... wystarczy na ceny tych dyskow popatrzec.
Az tak super nie musi byc ... cos 7200 o/m i pojemnego wystarczy.

>(pamietasz o 2 procesorach,
System dwuprocesorowy odpada niestety bo wystarczy spojrzec na cene jednego
p4 2,8GHz a co dopiero dwa.
Moj portfel dostalby zawalu a ja zaraz po nim.

> Nie zapominaj tez o jednej z wazniejszych rzeczy czyli o monitorze
Monitor juz mam ... nie LCD co prawda ale dla mnie ok 19cali Sony ... na LCD
mnie nie stac.

--
Norbert
norbert_grom_at_wp.pl