Kiepska rozdzielczosc Radeona 9000

Autor: Adam Kowal (adamsmith_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 05:39:04 MET

Nabylem nowy komputer z karta graficzna Gigabyte na Radeonie 9000. Karta
pozwala na uzyskanie rozdzielczosci do 2048x1536. U mnie jednak dochodzi do
1280x1024. Wyzsze rozdzielczosci pokazuje na zasadzie ekranu wirtualnego
(czesc obrazu jest poza ekranem) fizycznie wyswietlajac 1280x1024 a do
reszty trzeba sie do-skrolowac.
Ten sam monitor ze stara karta Riva TNT2 pracowal w 1600x1200.
Przerobil juz ktos to? Nie wiem gdzie to przestawic. Edytowalem juz dane w
rejestrze dotyczace monitora i karty w miejscach gdzie sie konczylo na 1280.
Moze trzeba gdzie indziej, ale nie mam juz pomyslu.

Adam