Re: problem z... no wlasnie z czym?

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Sun 10 Nov 2002 - 14:08:45 MET

Użytkownik "kyle" :>
na Fujitsu sa dwie partycje - na jednej winxp na drugiej rozne dane.
> niestety co kilka dni przy probie uzycia jakiejs aplikacji system twierdzi
> ze jakis plik jest uszkodzony. bardzo czesto sa to pliki tymczasowe IE ale
> czasem zdaza sie ze jest to jakis systemowy DLL. przy ponownym starcie
> systemu odpala sie chkdsk i naprawia uszkodzone pliki (najczesciej index'y
> rzadziej security descriptors).
________________________

Mialem ten sam dysk (fuji) i juz go nie mam
wystepowaly bledy i pojawily sie bad sektory ktore po niskopoziomowym
formatowaniu znikamy
by potem pojawiac sie ponownie
teraz mam baracude i jak na razie 0 problemow
ale to chyba nie to
sprawadz pamiec programem MEMTEST86
u mnie pojawialy sie bledy sumy kontrlonej CRC
(ciagle zwisy kompa,niemoznosc otwarcia skopiowanych filmow,bledy przy
nagrywaniu plyt)
sprawdz programem CDCheck jak wyglada oryginal i jego kopia jakiegos
skopiowanego pliku

Blesso