Re: problem z xp prof

Autor: JK (jacks_at_pks-sa.com.pl)
Data: Sun 10 Nov 2002 - 14:16:46 MET

Użytkownik "igin" <igin_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Mam problem z XP Professional, a mianowicie Win zanim normalnie sie
uruchomi
> resetuje się z kilka razy (czasem nawet 6,7 razy), poczym działa
normalnie;
> czasem jest tak, że uruchomi się za pierwszym razem i po kilku sekundach
> "działania" resetuje się samoczynnie; czasami pojawiają się także
> niebieskie komunikaty w stylu 'sterownik uszkodził wpisy w pamięci' czy
coś
> takiego. Mój sprzęt to P4 1,7 GHz; płyta Gigabyte GA-8IE 533, USB 2.0,
> [...]

Miałem podobny problem - po włączeniu komp. się zawieszał dwa , trzy razy
podczas POSTa po trzecim restarcie (ale to ja go restartowałem) odpalał się
i chodził bez zarzutu .Problem występował tylko na zimnym sprzęcie po
godzinie stygnięcia .
Nie jest to dokładnie to co opisujesz - ale płyta była taka sama - po
wymianie płyty na inny egzemplarz jest ok.
Odłącz wszystko z wyjątkiem fdd i sprawdź po kolei :pamięć , grafikę
,procesor....ale moim zdaniem to płyta.

jk