Re: problem z... no wlasnie z czym?

Autor: kyle (kyle666_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 10 Nov 2002 - 21:13:01 MET

> sprawadz pamiec programem MEMTEST86
> u mnie pojawialy sie bledy sumy kontrlonej CRC
sprawdzilem i nic nie znalazl

> sprawdz programem CDCheck jak wyglada oryginal i jego kopia jakiegos
> skopiowanego pliku
swietny program, dzieki.
sprawdzilem i zarowno na fujitsu jak i ibm byly bledy przy porownywaniu
oryginalu z kopia. dyski sa na roznych kablach. wiec to moze wina kontrolera
(tylko jak sie mam upewnic???). pamiec odpada chyba ze memtest86 klamie :)
co jeszcze moze byc przyczyna? karta graficzna? zasilacz jakis czas temu
zmienialem na nowy i sie nie polepszylo.

pozdr.
kyle