Re: Jak uleczyc boot'a dysku

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Mon 04 Nov 2002 - 22:43:46 MET

Użytkownik "DAREK" <darles_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> On Sun, 3 Nov 2002 18:36:58 +0100, "Michal Kawecki" <kwinto_at_2com.pl>
> wrote:
>>
> Ja nie prosze tylko blagam ;) a wlasciwie kopie systemu robilem po to
> aby ustrzec sie podobnych wtopek a tu taki kwiatek na poczatek.

Drive Image popisał się tu pięknym babolem, najwyraźniej programiści
umieścili pytanie "Are you sure?" o krok za daleko ;-). Dla mnie program
do tworzenia kopii systemu _nie_ma_prawa_nic_w_nim_zmieniać_. Inaczej
można go spuścić z wodą i zamknąć klapę...

> Sorki, ze zawracam glowe ale jestes pewny, ze ten fixmbr da sobie rade
> z NTFS i FAT-32 na jednym dysku i nie strace danych.

Pewny to będziesz, jak zrobisz sobie kopię MBR _przed_ fixmbr, a nie po
:-). IMO nie powinno być żadnych problemów. Podejrzewam po prostu, że
DriveImage nadpisał standardowy IPL swoim własnym kodem, więc wystarczy
go tylko przywrócić.

> PS.
> teraz juz na pewno zrobie kopie MBR'a

Polecam MBRWork http://www.terabyteunlimited.com.