Re: Jak uleczyc boot'a dysku

Autor: DAREK (darles_at_go2.pl)
Data: Mon 04 Nov 2002 - 21:57:08 MET

On Sun, 3 Nov 2002 18:36:58 +0100, "Michal Kawecki" <kwinto_at_2com.pl>
wrote:

Hi

>Fdisk co prawda przy takiej konfiguracji nic nie nabroi, ale lepiej jest
>uzyc jego odpowiednika dostepnego spod Konsoli naprawczej XP - fixmbr.
>
>A swoja droga uzywanie takich programow bez zrobienia sobie kopii
>aktualnego MBR to po prostu proszenie sie o klopoty.
>
>M.
Ja nie prosze tylko blagam ;) a wlasciwie kopie systemu robilem po to
aby ustrzec sie podobnych wtopek a tu taki kwiatek na poczatek.

Sorki, ze zawracam glowe ale jestes pewny, ze ten fixmbr da sobie rade
z NTFS i FAT-32 na jednym dysku i nie strace danych.

PS.
teraz juz na pewno zrobie kopie MBR'a

Pozdrawiam

Darek