Re: Duży kłopot

Autor: Cleriic (cleriic.nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 16:15:03 MET

Pewnego dnia news:as3n51$mk0$1_at_news.onet.pl,
tututu <tututu_at_o2.pl> napisał:
> Witam. Od jakiegoś czasu mój komputer zaczoł sie bardzo mulic na dodatek na
> moja skrzynke e-mailową przychodzą listy o tresci ostatnio edytowanego
> przezemnie dokumentu z tym ze te e-maile przychodza z innych innych kont. I
> dokument który edytowałem rozsyłany jest równiez do innych osób z mojej
> ksiażki adresowej ale jako nadawca widnieje ktoś inny ( ale tez z mojej
> książki )

To są skutki używania jako programu pocztowego Outlooka/OutlookExpressa.
I dodatkowo integrowanie go z Wordem (Word wykorzystywany do edycji emaili).

Polecam bardzo dobry program mailowy zawarty w Mozilli 1.2! Po Polsku.
A z płatnych: The Bat! (też po Polsku)

Ale wcześniej warto zainwestować w program antywirusowy!
Polecam płytki z Norton Anti Virusem.
Są bootowalne. Dzięki czemu możemy uruchomić z niej kompa i przeskanowac dyski!

Pozdr
Cleriic