Re: Cooler do AthlonaXP 1.7

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 15:57:48 MET

> Kicha czy nie kicha, u mnie działa bardzo dobrze i jestem zadowolony. Kto
> uważa, że kicha, to niech dalej słucha świstu wiatraków, albo kupi sobie
> jakiegoś Zalmana za 150zł i słucha świstu "kultowych" wiatraków :)

co do Zalmana - to go chyba nigdy nie slyszales w trybie SILENT
a swist to wydaje powietrze nie wiatrak, zresta kultowe czy nie wentylatory
80mm przy 7V sa praktycznie nieslyszalne (chyba ze ktos szuka dziury w calym
i przyklada ucho do wentylatora to go slychac) a tak BTW (jak juz sie
czepiamy) ta pompke z zestawu cpc tez trudno uznac za cicha :->

co do tego zestawu cpc - dobry to on nie jest bo zajumuje duzo miejsca i
nie jest wydajny (jest TYLKO cichy) - juz to widze jak np szefowie w firmach
pozwalaja w trosce o uszy pracownikow trzymac za biurkami kilometry rurek i
dziesiatki pudelek na sledzie :->

dobry zestaw powinien zmiescic sie do obudowy - ewentulanie sam wymiennik
ciepla (chlodnica/nagrzewnica/...) pownien byc na zewnatrz budy - opsssss a
panowie z cpc chyba zapmnieli calkiem o wymienniku :->

to zaczyna byc juz denerwujace - zachwalanie tandety, najpierw byl ECS potem
Codegen a teraz to "cos" z cpc :-(

pozdrawiam