Re: Jaka nagrywarke wybrac?

Autor: Cleriic (cleriic.nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 16:24:06 MET

Pewnego dnia news:as567o$32p$1_at_news.tpi.pl,
Hubert Krzemien <hubertkrzemien_at_interia.pl> napisał:
> Witam.
> Chce kupic nagrywarke do uzytku domowego za maksymalnie 350 pln. Myslalem o
> LiteOn LTR-48125. Tylko nie wiem czy obsluguje Key2Audio, bo cdrinfo nie
> podaje tej informacji. Nagrywarki pewnie bede uzywal glownie do przegrywania
> plyt audio wiec jesli Key2Audio sie upowszechni to sprzet to musi
> obslugiwac. Jakie nagrywarki z Key2Audio w rozsadnej cenie mozecie mi
> polecic?

Wiesz... wszelkie zabezpieczenia płyt audio są bojkotowane... :)
Do tego muszą być odpowiednie napędy w wieżach HiFi.
Ja mam starą Unitrę:) i jakby się pojawiły płytki zabezpieczone to nie miałbym
czego słuchać :(

Więc wątpię czy się udostępni.
Poza tym zbliża się koniec tradycyjnych płytek Audio.
Opracowano już i powoli zostaje wdrażana nowa technologia oparta na płytkach
DVD: tzw. SuperAudio.

Pozdr
Cleriic