Duży kłopot

Autor: tututu (tututu_at_o2.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 01:13:04 MET

Witam. Od jakiegoś czasu mój komputer zaczoł sie bardzo mulic na dodatek na
moja skrzynke e-mailową przychodzą listy o tresci ostatnio edytowanego
przezemnie dokumentu z tym ze te e-maile przychodza z innych innych kont. I
dokument który edytowałem rozsyłany jest równiez do innych osób z mojej
ksiażki adresowej ale jako nadawca widnieje ktoś inny ( ale tez z mojej
książki )

--
Testuje nowe konto e-mail - moze zmienię adres
" Żona mówi, że kran przecieka. A niech sobie zawoła sąsiada."