Re: Problem z Baracudą

Autor: GML (blef_at_tenbit.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 10:32:29 MET

> Kupiłem nowy dysk Baracuda 80GB z 3 letnią gwarancją. Wszystko cacy, ale
po
> tygodniu przy starcie wywalił mi że należy uruchomić Scandisca, że niby
> fizyczne uszkodzenie. Po sprawdzeniu wyskoczyły mi dwa badsectory :-(
>
> Czy taki dysk powinienem reklamować, czy próbować ponownie formatowac i
> dalej go używać?
>
> Czy dyski twarde podlegają wymianie, czy mam go oddać do naprawy i czekać
> dni na jakąś naprawę - niewiadomo czy skuteczną i na czym polegającą.

Miałem bardzo podobną sytuację z tym że badblocki zaczeły sie pojawiac po
pierwszym dniu. zauwazyłem też ze ten dysk sie nagrzewa i zastanawiam sie
czy problemy nie sa zwiazane ze zbyt wysoką temperatura.Może wentylatorki na
dysk takie jak http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=2165 coś pomogą?Żeby
po wymianie nie okazało sie ze kolejny dysk pada...

--
Pozdrawiam
Grzechu