Problem z Baracudą

Autor: Gerard (gs_at_zud.com.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 07:45:15 MET

Kupiłem nowy dysk Baracuda 80GB z 3 letnią gwarancją. Wszystko cacy, ale po
tygodniu przy starcie wywalił mi że należy uruchomić Scandisca, że niby
fizyczne uszkodzenie. Po sprawdzeniu wyskoczyły mi dwa badsectory :-(

Czy taki dysk powinienem reklamować, czy próbować ponownie formatowac i
dalej go używać?

Czy dyski twarde podlegają wymianie, czy mam go oddać do naprawy i czekać X
dni na jakąś naprawę - niewiadomo czy skuteczną i na czym polegającą.