Abit BE6 II, Pentium III 733 i zagadka

Autor: Pawel Kiljan (p.kiljan_at_comp.waw.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 10:33:32 MET

Witam,

Zanioslem Abita do serwisu i Pan mi pokazuje ze instrukcja mowi o
ktoryms tam napieciu na procesorze (nie powiem, ktorym bo instrukcje tez
mu zostawilem razem z plyta), ze plyta daje 1,5 V a procesor ma
oznaczenie PentiumIII 733/256/1.7

Proc byl zainstalowany na przejsciowce PGA.

No i powiedzial, ze to moze byc przyczyna klopotow, ze Winda nie wstaje,
bo z wiekiem parametry sie rozjechaly i co dzialalo wczesniej nie musi
dzialac teraz.

Ktos mnie oswieci czy faktycznie ta plyta z definicji nie obsluguje tego
procka, czy Pan troche sie zapedzil ?

KJ