Re: Problem z Baracudą

Autor: = Jacek S. = (virge_at_poczta.fm)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 13:43:36 MET

 "Gerard" napisał :
:
: Kupiłem nowy dysk Baracuda 80GB z 3 letnią gwarancją. Wszystko cacy, ale po
: tygodniu przy starcie wywalił mi że należy uruchomić Scandisca, że niby
: fizyczne uszkodzenie. Po sprawdzeniu wyskoczyły mi dwa badsectory :-(
:
: Czy taki dysk powinienem reklamować, czy próbować ponownie formatowac i
: dalej go używać?
:
: Czy dyski twarde podlegają wymianie, czy mam go oddać do naprawy i czekać X
: dni na jakąś naprawę - niewiadomo czy skuteczną i na czym polegającą.
:
Reklamować i nie czekać!!! Powinni to załatwić od ręki. Nie próbuj żadnych tam formatowań - wywaliłeś kase, ma 3 letnią gwarancje -
więc po co masz się męczyć. Ma działać! I, tak z przekory, nie bierz już Barracudy...
BTW: A tak nie dawno pisałem o jakiś feralnej serii Barracud`y... To tak jakby potwierdzenie otrzymanych przeze mnie informacji z
niezależnego źródła...

--
.: Jacek S. :.