Re: Ktory tuner TV? Decyzja ostateczna...

Autor: Mayones (bugslash_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 09:19:14 MET

> Ta kamerka jest bardzo marnej jakosci lepiej dolozyc pare zl i kupic cos
> porzadniejszego i jezeli dobrze pamietam to brak wspomagania tego bajerku
> XP i W2K (kamera poprostu nie dziala i juz , nawet prolink tak twierdzi),
> wiec wybor sie sam nasowa, chyba, ze nie uzywasz (nie masz zamiaru uzywac
XP
> i jakosc obrazu z tej kamery cie zadowala)

No dobra, jesli tak rzeczywiscie jest to z kamerki rezygnuje i biore tanszy
model (urzywam XP). Mam tylko jeszcze jedno male pytanko, czy odczuje jakas
roznice w sluchaniu mono i stereo? Mam karte dzwiekowa wbudowana w plyte
glowna, glosniki to subbufer +2 satelity, ale napewno nie najwyzszej jakosci
choc graja bardzo ladnie... wiec jak to jest? NICAM bedzie widoczny, a
raczej slyszalny? Czy tez w moim przypadku nie odczuje zadnej roznicy miedzy
mono a stereo?

Bardzo wdzieczny za pomoc,
Mayones