formatowanie z Norton Ghostem

Autor: Roman Rogóż (r.rogoz_at_nospam_szpitaljp2.krakow.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 09:09:51 MET

Witam
Czy ktoś może odpowiedzieć jak zachowuje się NG przy odtwarzaniu dysku
lub partycji z pliku obrazu.
Dysk posiada bad sector i to w miejscu gdzie znajdują się pliki
systemowe (więc system nie może się uruchomić poprawnie)
Mam backup stacji zgobiony Ghostem.
Pytanie: czy Ghost ominie uszkodzony sektor i poprawnie odtworzy system
czy też kopiuje sektor w sektor i nie uwzględni tego uszkodzonego miejsca ?

Roman Rogóż

Wiem że mogę zrobić formatowanie dysku, a potem zainstalować system
ręcznie ale nie oto mi chodzi.