Re: Ktory tuner TV? Decyzja ostateczna...

Autor: ZenoN (maciej_at_kris.mpnet.pl)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 23:21:13 MET

Użytkownik "Mayones" napisał w wiadomości
> Po wyeliminowaniu dziesiatek kart telewizyjnych pozostalo mi dwie do
wyboru:
> Pixelview PlayTV/VCR PV-BT878P z radiem + kamera i PixelView Play stereo
> NICAM z radiem. Pierwsz kosztuje 324 PLN, druga 243.
>
> Czy oplaca mi sie wydawac dodatkowo prawie stowe na kamere internetowa
> (podobno nie jest taka zla) i jakis mikrofon? Czy kupic tanszy model z
> NICAMem???

Ta kamerka jest bardzo marnej jakosci lepiej dolozyc pare zl i kupic cos
porzadniejszego i jezeli dobrze pamietam to brak wspomagania tego bajerku w
XP i W2K (kamera poprostu nie dziala i juz , nawet prolink tak twierdzi),
wiec wybor sie sam nasowa, chyba, ze nie uzywasz (nie masz zamiaru uzywac XP
i jakosc obrazu z tej kamery cie zadowala)

Pozdr
ZenoN