Re: Ktory tuner TV? Decyzja ostateczna...

Autor: Mikolaj M. (Mikolaj_M_at_home.net)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 18:11:52 MET

Mayones napisał:
> No dobra, jesli tak rzeczywiscie jest to z kamerki rezygnuje i biore tanszy
> model (urzywam XP). Mam tylko jeszcze jedno male pytanko, czy odczuje jakas
> roznice w sluchaniu mono i stereo? Mam karte dzwiekowa wbudowana w plyte
> glowna, glosniki to subbufer +2 satelity, ale napewno nie najwyzszej jakosci
> choc graja bardzo ladnie... wiec jak to jest? NICAM bedzie widoczny, a
> raczej slyszalny? Czy tez w moim przypadku nie odczuje zadnej roznicy miedzy
> mono a stereo?

Ja słyszę różnicę na głośniczkach MediaTech (ale SBLive), więc na czymś
lepszym powinno być słychać.

Do XP może nie być sterowników w pudełku (upewnij się kupując). Jak
kupowałem to w dodatku podmienili mi płytkę ze sterownikami i pod
Win98SE tak to zabagniło sytuację, że do dziś nie mogę tej karty
uruchomić pod Win. Pod Linuksem działa bardzo ładnie :)

m.

--
LaTeX + Vim = http://vim-latex.sourceforge.net/
Learn Touch Typing with Vim? Qui. Ja. Yes. Tak: