Re: Skaner na lampę czy na diody?

Autor: Cleriic (cleriic.nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 07:38:29 MET

Pewnego dnia news:UO9F9.127836$up.1389754_at_news.chello.at,
Schatzi <schatzi_at_go2.pl> napisał:

> Jeśli zamierzasz skanować książki w dużej ilości to wybierz lampowy. Ja mam
> Canona N650u (na diodach - specjalny system LIDE0), który świetnie radzi
> sobie z fotografiami i luźnymi kartkami, jednak do książek nadaje się raczej
> średnio(trzeba dość mocno dociskać). Zaletą skanerów na diodach są
> rozmiary - mój ma grubość zaledwie 2 cm.

Lampowy jak najbardziej. Lepsze odwzorowanie kolorów i większa głębia kolorów.

> Co do producentów to zdecydowanie polecam Canona, HP i Agfę.

W żadnym wypadku nie Canon ani AGFA. AGFA produkuje rewelacyjne skanery, ale dla
profesjonalistów.
Czyli w cenach powyżej 3.000 zł. Dla detalu to są jakieś odpadki.

W przypadku użytkowników domowych nic nie pobije Musteków. HP też są bardzo
dobre ale już droższe.

Cleriic