Re: HP deskjet 690C - problem

Autor: Wojciech Grobel (wojtegNO_SPAM_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 00:56:56 MET

Krzysztof Pawleta wrote:

> Raczej mało prawdopodobne, żeby padła elektronika...

Byc moze malo prawdopodobne, ale ja tez mialem taki przypadek - napierw te
zgrzyty i komunikaty o zerwaniu polaczenia, ostatecznie drukarka przestala
sie w ogole wlaczac. Naprawa w autoryzowanym serwisie to koszt niewiele
mniejszy niz nowej drukarki (wtedy, bo to jakies 2 lata temu bylo), a w
innym o polowe taniej (odpowiednio - ok 400 i 200 zl.). Inna sprawa, ze same
zgrzyty moga jeszcze byc spowodowane zabrudzeniem tej tasmy, po ktorej
drukarka pozycjonuje glowice (taka przezroczysta z prazkami - proponowalbym
przeczyscic, ale gdyby to bylo to, to raczej nie powodowaloby zerwania
polaczenia z drukarka... chyba.

--
Wojciech Grobel
wojtegNOSPAM_at_zeus.polsl.gliwice.pl