Re: HP deskjet 690C - problem

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 00:04:37 MET

__o_o__ wrote:

> Miałem podobny problem. Padła elektronika. Niestety mało opłacalna jest
> naprawa.

Raczej mało prawdopodobne, żeby padła elektronika...
Taki "zgrzyt" to u mnie "normalny" objaw, gdy drukuję z podglądu Excela
(gdy drukuję z menu głównego arkusza, wszystko jest OK!)
Są dwie przyczyny takiego zgrzytania (wszystko zależy, gdzie to się dzieje:
 - po lewej (wywołanie patrz opis wyżej) -> na pewno masz odpowiednie DRV?
Najlepsze (w/g mnie) dla Win9x/NT, są: "HP DeskJet 690C Series v11.0"
 - po prawej -> to jest powód wyschnięcia wałka drukarki (taki gruby,
metalowy pręt). Należy go nasmarować - ja to robię co rok/dwa_lata
smarem silikonowo-teflonowym (grafitowy wytrzymuje 3 miesiące ;-(

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|