Re: [2 pytanka] K7S5A - jednostronne SDRy, Hyundai Q910 - czy warto

Autor: = Jacek S. = (virge_at_poczta.fm)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 00:53:47 MET

 "Dario" napisał:

: nie wiem, ale prawie na pewno bedziesz mial klopoty z dzwiekiem,
: no chyba ze bedziesz uzywal innego, a nie tego z plyty.

A te kłopoty z dźwiękiem to niby czemu "prawie na pewno"?!
Pytam, bo mam dokładnie tą płytę ( ta, wiem, no coments ) i dokładnie właśnie 2x po 256 sdr j e d n o s t r o n n e g o - i nic
takiego nie miałem. Owszem, kłopot z dźwiękiem był, ale tylko w niektórych filmach divx`owych - i to za sprawą kodeka z pakietu Nimo
( po prostu musiałem doinstalować kodek AC3, czy jak on tam się zwie, bo ten z pakietu Nimo coś nie za bardzo się spisywał ). No
chyba, że mam farta i jestem akurat szczęśliwym posiadaczem K7S5A mieszczącym się poza "prawie na pewno";)

--
.: Jacek S. :.