Ktory tuner TV? Decyzja ostateczna...

Autor: Mayones (bugslash_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 21:57:32 MET

Po wyeliminowaniu dziesiatek kart telewizyjnych pozostalo mi dwie do wyboru:
Pixelview PlayTV/VCR PV-BT878P z radiem + kamera i PixelView Play stereo
NICAM z radiem. Pierwsz kosztuje 324 PLN, druga 243.

Czy oplaca mi sie wydawac dodatkowo prawie stowe na kamere internetowa
(podobno nie jest taka zla) i jakis mikrofon? Czy kupic tanszy model z
NICAMem???

Doradzcie mi prosze, moze ktos zetknal sie z powyzszymi kartami? Chce to
kupic na www.komputronik.pl - jakies przeciwwskazania?

Z gory dzieki za rady

PZDR
Mayones