Re: Lexmark Z 35 napelnianie tuszu

Autor: Piotr Sur (piotrsut_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 23:26:29 MET

Skoro kupiłeś Z35, to chyba tak dużo nie drukujesz... Zanim zużyjesz litr
tuszu, dziesięć razy będziesz musiał kupić oryginały bo po prostu zapchają
Ci się głowice.

Jeżeli nie zależy Ci na jakości, to są takie tusze za 30 zł dwie
szczy(do)kawki. Głowic nie zapychają, cośtam drukują, za to są rzadkie jak
więzienna zupa. Nazwy nie pamiętam, ale kupiłem w Warszawie na Brackiej.

Pio