Re: poszukuję skanera

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 16:39:31 MET

> Proszę o pomoc.
> Poszukuję skanera, a nie znam się na tym zbyt dobrze.
> Chciałbym skaner A4 lub A3. Chciałbym aby miał przystawkę i możliwość
> skanowania zarówno diapozytywów jak i negatywów. No i rozdzielczość jakaś
> sensowna. Dobrze byłoby aby skanowane zdjęcia można było przesłac do
> wydawnictwa do druku na offset czyli jakaś chyba duża rozdzielczość i
> nieinterpolowana, może 4000 dpi ??? Ile w ogóle takie porządne skanery
> kosztują. Ja myslałem o wydatku rzędu 2000 - 2500 PLN

musisz sprecyzowac co dokladnie to ma byc bo A4 albo A3 i jeszcze
przystawka do przezroczy to bardzo wiele mozliwosci. Czyli napisz dokladnie
czy A3 czy A4 i czy te prezrocza maja byc dobrej jakosci czy tylko do zabawy
Jezeli zalezy ci na dobrej jakosci negatywow to nie inwestowal bym
specjalnie w taki skaner z przystawka tylko osobny do skanowania negatywow

Wracajac do modeli to moje propozycje sa takie:
- HP ScanJet 7400c - okolo 2200zl (ma przystawke, rozdzielczosc
2400x2400dpi, obszar skanowania 21x35cm)
- Umax PowerLook 270 - okolo 1800zl (do skanowania negatywow, 2700x2700dpi)