problem z płytą główną

Autor: scarbeczek (scarbeczek_at_poczta.fm)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 16:50:04 MET

Hej!
Problem jest taki:
Mam płytę główną SOYO SY5BT + pentium 200 MMX. Gdy włączam kompa (rano lub
po kilkunastu godzinach przerwy) to wiesza się po testach systemowych trzeba
go resetować 2-3 razy, potem się uruchamia zazwyczaj bez przeszkód, czasem
tylko wyskakuje błąd ochrony windows i trzeba ponownie resetować. Problem
obszedłem włączając w biosie wszystkie testy, a windows uruchamia się po 30
sekundowym odliczaniu z menu. Co więcej, gdy komp "pochodzi" kilka godzin i
włączę go ponownie po krótkim czasie, nie trzeba robić długich testów i
wszystko się uruchamia bez problemów. Dodam że jak juz się sprzęt uruchomi
to system działa bardzo stabilnie nawet wiele godzin. I jeszcze jedno: mimo
że w dokumentacji jest napisane że pójdzie na płycie p233, to niestety
sprzęt z p233 nie uruchamia się, p200 tak, ale więcej już nie chce.
Czy ktoś jest mi w stanie wyjaśnić co jest nie tak z moją płytą??
Pozdrawiam
Sebek