poszukuję skanera

Autor: Asia (anji_at_interia.pl)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 15:28:19 MET

Proszę o pomoc.
Poszukuję skanera, a nie znam się na tym zbyt dobrze.
Chciałbym skaner A4 lub A3. Chciałbym aby miał przystawkę i możliwość
skanowania zarówno diapozytywów jak i negatywów. No i rozdzielczość jakaś
sensowna. Dobrze byłoby aby skanowane zdjęcia można było przesłac do
wydawnictwa do druku na offset czyli jakaś chyba duża rozdzielczość i
nieinterpolowana, może 4000 dpi ??? Ile w ogóle takie porządne skanery
kosztują. Ja myslałem o wydatku rzędu 2000 - 2500 PLN

Za wszelkie rady i sugestie dziękuję.

Anji
Anji_at_interia.pl