Re: Duzy dysk i stara plyta

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 25 Nov 2002 - 16:46:52 MET

> Mam problem z przypięciem Seagate Barracuda ATA IV (80GB) - do kompa z
płytą
> Procomp Informatics,
> 03/10/1999i440ZX-W977TF-2A69KPNIC-00.
>
> Przypiąć fizycznie się dał - ale nic nie jest w stanie go przywołać do
> życia. W sklepie mówiono, że ten dysk potrafi pracować w starszych
trybach -
> ale jak widać nie za bardzo chce.
> Bawiłem się zworkami na dysku - też nie pomaga - łącznie z limitowaniem
> wielkości do 32 GB.
>
> Czy ktoś coś wie o czymś takim?

oczywiscie ze wie ... plyty takie obslugiwaly przewaznie do 40GB ... mozesz
sprobowac akutalizacje BIOS'a jezeli nic nie da to trzeba sciagnac ze strony
seagate programik ktory po ustawieniu zworki na limit 32GB wrzuci
bootloadera ktory poprawnie bedzie obslugiwal dysk ...
programik sie nazywa: discwizard ...