Re: Duron +plyta

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 21:20:17 MET

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" napisał :>
> Problem z Abitem wyszedl po ponad roku, problemy sa K7S5A
> praktycznie od poczatku.<
nie mowimy o czasie tylko o awaryjnosci _ czy nastapi to od razu czy za rok
_sprawa dla uzytkownika jest ta sama (w gorszej sytuacji sa Abitowcy ktorym
pewnie sie gwarancja juz skonczyla) ,wiec dla uzytkownika wiekszy klopot

> Zapewne calej produkcji z fabryk pc-chips.<
Generalizujesz w sumie bezpodstawnie

>Skoro na rynek trafiaja wlaniete plyty.<
Sprecyzuj "walniete"

> I tu wychodza Twoje braki w widzy nad problemem... :/ <
rozszerz w miare mozliwie dokladnie gdziez tu sa te braki (prosze o konkrety
odnosnie
braku wiedzy z uwzglednieniem wskazania "typowych " uszkodzen ECS K7S5A

Jesli jest podaj URLa

> BO w takim przypadku mozesz nawet nie widziec, ze masz walnieta plyte...
> Najczesty przypadke to problem ze stabilna praca na FSB133MHz
** widze ze czytasz miedzy wierszami_ ja pisze o DURONIE a Ty o o klopotach
z FSB 133MHZ **
przeciez dokladnie jest napisane _ uwazam ze pod Durnoa +SDRAM jest to to
nie mowimy tu o Athlonie chodzacym na 133MHz czy o pracy RAMu na 133MHz

> Bo prawidlowo skonfigurowany komputer i prawidlowo obslugiwany przez
> usera nei bedzie sie sypal (pomijajac uszkodzenia sprzetu)
I tak rowniez jest z SiSowym ECSem _ jakies "sypanie " sie podczas normalnej
pracy (po odpowienim ustawieniu?)
moze przyklady ?

ja podam pare
pare postow nizej:
"karta dzwiekowa wbudowana w plyte +glosniki =cicho"
Andrzej PAszkowski podlacza bezposrednio do wyjscia muzy glosiki od wiezy
i jest zdziwiony ze graja cicho
jaka plyta ? oczywiscie ECSK7S5A

nastepny fachowiec robi upgrade biosu (ma plyte z wbudowana sieciowka i nie
wie ktora ver Biosu wybrac With LAN oraz Without LAN wielki problem z jaka
plyta ?
K7S5A

jeszcze inny uzytkownik pyta sie gdzie wlaczyc DMA _ bo nie widzi tego w
BIOSIE a nie ma zadnego softu typu "Via pack" do tej plyty i mu sie "klatki
szrpia przy zgrywaniu "
plyta? naturalnie K7S5a

jeszcze inny ma taki problem ze mu CD Audio nie gra czysto( zle wlozony
kabelek do karty muzycz.) ale oczywiscie jaki problem sygnalizuje ? K7S5a +
SB

nastepny mistrz podkrecania _Durona 650 puszcza go na 133MHz i dziwi sie ze
mu 3dmark nie przechodzi do konca na jakim to sprzecie taaaki klopot
?naturalnie ECS K7s..

gdyby przeczytac posty odnosnie ECS to 50% jest nieadekwatnych do sprzetu
40% to sprawy do rozwiazania (przerwania,stery,pamiec,BIOS,soft)
10 % ? hmmmm _ partia plyt ze slabymi bateriami,ta "asynchroniczna praca
pamieci", i moze pare innych drobiazgow _
wniosek ?
 burza w szklance wody

Blesso
PS