Re: Duron +plyta

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 22:35:25 MET

> ja podam pare

Naprawde dzieki za podsumowanie: dawno sie tak nei bawilem: nie mam czasu
czytac wszystkich postow, a ty akurat wybrales najsmieszniejsze....
Faktycznie sa to wesole przypadki :-)
Powiem jeszcze tak, ze pomimo faktu, iz jestem przeciwnikiem ECS-ow,
zrozumialem twoja opinie i ja szanuje! Popatrzylem na to z tej strony, ze
nie kazdy moze sobie pozwolic na wydatek 400 zl za plyte... Faktycznie w tej
sytuacji wyjsciem jest ECS - nie wiem, czy najlepszym, ale chyba jedynym????
(mowie o fabrycznie nowym sprzecie).
Natomiast ciagle pozostaje przy swojej opinii: majac np. nieograniczony
limit pieniedzy (np. musisz kupic dobry komp, masz kase, ale nie chcesz
wydac majatku), ale liczac sie z kazda wydana zlotowka (bo ciezko zdobyte),
nie popieralbym rozwiazania: "jak najmocniejszy procek + ECS". Pozostalbym
wowczas przy rozwiazaniu "sredni procek i bardzo dobra, markowa plyta ze
srodkowej polki - typu MSI, Soltek, Gigabyte i td.