Re: Duron +plyta

Autor: Andrzej Paszkowski (paszczak_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 04 Nov 2002 - 13:18:20 MET

---- Original Message -----
From: Blesso <blesso_at_wp.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Sent: Sunday, November 03, 2002 9:20 PM
Subject: Re: Duron +plyta

> ja podam pare
> pare postow nizej:
> "karta dzwiekowa wbudowana w plyte +glosniki =cicho"
> Andrzej PAszkowski podlacza bezposrednio do wyjscia muzy glosiki od
wiezy
> i jest zdziwiony ze graja cicho
> jaka plyta ? oczywiscie ECSK7S5A
>
> nastepny fachowiec robi upgrade biosu (ma plyte z wbudowana sieciowka i

Stary! Ciesze sie ze Ty jestes fachowcem.
Ja nie mam czasu na grzebaniu w komputerze, bo sluzy mi on _do pracy_.
Dlatego wysylam pytanie na grupe, bo jest tu kupa ludzi z masa wolnego
czasu, ktorzy maja w malym palcu informecje o kazdej plycie glownej, karcie
graficznej czy innym zlomie.
To ze karta muzyczna wbudowana w K7S5A nie ma wzmacniacza - trudno.

Co do tej plyty - modernizowalem komputer i zostalo mi dosc duzo pamieci na
SDRAM-ach. Jedynym rozsadnym wyjsicem bylo kupno plyty, ktora obsluzy te
pamiec, zamiast kupowania DDR-ow, ktore i tak nie dadza mi znaczacego
wzrostu predkosci. Zamierzam teraz do tego kupic SDRAM 512 MB, bo ceny sa
nieprzyzwoicie niskie.

Poza tym wyroslem juz z gadzeciarstwa i dlatego nie zalezy mi zeby miec w
komputerze same najnowsze krzyki techniki, tylko zeby jak najnizszym kosztem
stworzyc jak najwygodniejsze warunki do pracy.

Pozdrawiam
Andrzej Paszkowski