Re: Duron +plyta

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 20:09:27 MET

Blesso wrote:

> JEsli np Abity ze "strzelajacymi ' kondensatorami byly by rownie
> popularne (tak liczne)jak K7S5A czy nazwal bys Abita "zlym
> wyborem"?

Zle porowanie. Problem z Abitem wyszedl po ponad roku, problemy sa K7S5A
praktycznie od poczatku.

> Zla "fama" idaca za ECS nie wiaze sie z problem calej
> produkcji ECS Dlaczego akurat to spotyka K7S5a?

Zapewne calej produkcji z fabryk pc-chips.

> czy jest zlym chipsetem ? niee a co jest zlego w ECS K7S5a? chipset ?

To ciezko okresilc napewno mozna sie przyczepic do obslugi asynchronicznej
za co winny jes blad w chipsecie.

> wykonanie ? tez nie

Wlasnie zdecydowanie wykonanie. Skoro na rynek trafiaja wlaniete plyty.

> Ano w tym ze wielu ludzi mowi ...ECS jest do bani bo....kumple nie
> moga sobie z nim poradzic _

I tu wychodza Twoje braki w widzy nad problemem... :/

> ciekawe jakby wygladala ankieta _ "jaka plyte masz w kompie "
> obstwiam ze z "nowych plyt" K7S5a byla by w czolowce
> KAzdy moze powiedziec ze dla niego wybor np Gigabyte bedzie
> najlepszym I ma do tego prawo_ale nie ma czegos takiego jak
> .....zlozenie kompa i zapomnienie o klopotach

A to nie dobrze, jak twierdzisz, ze czegos takiego nei ma :/
Bo prawidlowo skonfigurowany komputer i prawidlowo obslugiwany przez
usera nei bedzie sie sypal (pomijajac uszkodzenia sprzetu)

> (mam ST6 i tez musialem nawachlowac sie SB Live by nie wlazil w konflikt
> z sieciowka lub grafa)

A to raczej wina SB Live! a raczej durnej firmy co nie moze sterownikow
dobrych napsiac :/ Mialem ST6 dwie siecowki, YMF724, tuner i nie bylo
probemow.

> Wiec bronie SISowego ECSa bo uwazam ze pod Durona + SDRAM jest to TO.

BO w takim przypadku mozesz nawet nie widziec, ze masz walnieta plyte...
Najczesty przypadke to problem ze stabilna praca na FSB133MHz

--
Krzysztof Szczepanek
Old School Menatlity