Re: Transfer barracudy 4

Autor: Kosh (khn_at_no-spam.wp.pl)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 15:42:42 MET

"Sebastian Dšbrowski" napisal(la) dnia 2002-11-03 15:24, te oto slowa:

> Mam nowa barracude 4 38GB (ST340016A).
> Jak to jest z tymi transferami?
> W roznych testach (chip, tomshardware) przy odczycie waha sie kolo
> 30MB/s, a u mnie jest w porywach tylko 16MB/s.Oczywiscie dziala na
> UDMA100 i jest zdefragmentowany i testowalem na
> duzych plikach. Dysk jest przy tym praktycznie nieslyszalny.
> Wczesniej mialem IBM IC35... 39GB i (zanim sie spieprzyl) mial przy
> odczycie okolo 27MB/s, ale za to byl o wiele glosniejszy.

Ultra DMA Mode-5 aktywne (tzn. sterownik do adaptera IDE zaaplikowany) ?

> Wiem, ze IBM i jakies tam jeszcze inne firmy udostepniaja rozne wersje
> softu do dyskow:
> a) duza szybkosc i duzy halas
> b) mala szybkosc i maly halas

AAM (Automatic Acoustic Management) ma jedynie wplyw na czas dostepu,
lecz NIE na transfer !.

> Czy seagate tez?

Tak, Seagate tez. :-)

> Jesli tak, to:
> -czy wszystkie barracudy 4 maja standardowo zaaplikowana wersje b?

Tak, maja standardowo "B" (80h - minimum acoustic level). :-)

--
Best regards, Kosh                  kosh(at)khn(dot)multinet(dot)pl
"Czlowiek stworzony jest aby szukac prawdy, a nie aby ja posiadac!"