Re: Duron +plyta

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 15:42:04 MET

Użytkownik "plitkin" <> :>
> :-) To oczywiscie zabawne, ale nie do konca rozumiem czemu jestes taki
> stanowczy przy tej plycie???
> Mysle, ze zainteresiowny kolega powinien wysluchac wszystkie opinie i
> postapic po swojemu... Sa ECSy, ktore chodza dobrze, ale jest wiekszy
> procent wadliwych / problematycznych zestawow...
______________________________________

Nie mowie ze ECS to najlepszy z najlepszych wyborow
NIe twierdze ze jest to plyta bezawaryjna i bezkonfliktowa
NIe mowie ze jest jedynym sensownym zakupem

ale mowie ze za 250zl otrzymuje sie dobra plyte
ze do Durona + SDRAM jest w sam raz (zreszta wielkiego wyboru tu nie ma)
Oczywiscie mozna kupic plyte "tylko" o 130 zl drozsza (np Solteka,MSI) i
no wlasnie ...czy owo i.... daje pewnosc ze wszystko bedzie OK?
Nie zgadzam sie ze "Sa ECSy, ktore chodza dobrze, ale jest wiekszy
procent wadliwych / problematycznych zestawow" tak jak piszesz
Zla renoma ECS K7S5A bierze sie z tego ze jako najtansza plyta jest pewnie
tez najpopularniejsza.
Sklepowe zestawy ,supermarketowe czy kompy skladane "pod portfel" zapewne w
wiekszosci zawieraja w sobie ten model.A nie zawsze swiezy uzytkownik sobie
poradzi z "ECS-owymi problemami"
I oczywiscie trzeba sie troche nameczyc by wszystko chodzilo OK
ale ja nadal podtrzymuje swoje zdanie Duron +plyta (jesli wieksza role
odgrywaja fundusze) to wlasnie ECS K7S5A
Jesli fundusze nie graja roli to......patrz moj pierwszy post
Pozdrawiam

Blesso