Transfer barracudy 4

Autor: Sebastian Dšbrowski (zolw_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 15:24:32 MET

No czesc.

Mam nowa barracude 4 38GB (ST340016A).
Jak to jest z tymi transferami?
W roznych testach (chip, tomshardware) przy odczycie waha sie kolo
30MB/s, a u mnie jest w porywach tylko 16MB/s.
Oczywiscie dziala na UDMA100 i jest zdefragmentowany i testowalem na
duzych plikach. Dysk jest przy tym praktycznie nieslyszalny.
Wczesniej mialem IBM IC35... 39GB i (zanim sie spieprzyl) mial przy
odczycie okolo 27MB/s, ale za to byl o wiele glosniejszy.

Wiem, ze IBM i jakies tam jeszcze inne firmy udostepniaja rozne wersje
softu do dyskow:
a) duza szybkosc i duzy halas
b) mala szybkosc i maly halas

Czy seagate tez?
Jesli tak, to:
-czy wszystkie barracudy 4 maja standardowo zaaplikowana wersje b?
-skad sciagnac i jakie narzedzie, zeby zmienic ten soft?
-czy te 16MB/s to wlasciwy wynik dla wersji b?

Z gory dzieki za odpowiedzi.
Pozdrawiam, Zolw.