Re: asus a7v333 z duronem dziala a z athlonem nie

Autor: mariusz (madamsz_at_interia.pl)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 15:44:05 MET

Witam

U mnie na tej płycie chodzi 1700+ , ale od samego początku były problemy
dopiero okazało się, że pamięć 333 wywala błęby /ta sama pamięć chodzi w
innym kompie i jest wszystko normalnie/. To IOS to z regóły też jest
związane
z pamięcią. Podmień na inne DDR i zobacz co się dzieje.
/Na tej płycie tylko dwa banki obługują DDR 333 - 1 i 3 /

mariusz