Re: jak zgrac DV na kompa ??

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 20:03:18 MET DST

"Bob" <bob75_at_post.pl> wrote in news:ap6mie$5kg$1_at_news.tpi.pl:

> witam
>
> mam kamere cyfrowa Panasonica na kasety mini DV
>
> jaki sprzet powinienem miec w kompie, aby moc zgrac kasety DV do kompa ??

- port Fireviwe badz Ilink jak to kto woli nazywac , karta taka kosztuje
150zl wraz z kablem do kamery

- procesor z 500mhz
- SZYBKI DYSK najlepiej oddzielny na zszucany material

> mam grafe MSI GeForce 2 MX400 64Mb ale bez zadnych wyjsc/wejsc tv
> czyli nic mi ona nie daje

nic, poza tym, ze jest beznadziejnie wolna w grach

> jednak mam rowniez karte tv, studio pctv pro (dawno nie uzywalem, bo mam
> slaby obraz z tv)
> czy mozna podlaczyc kamere pod w/w karte i zgrac obrak na hdd ??

nie

> czy konieczny bedzie zakup innej grafy ??

nie

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P