Re: Czy moze ECS?

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 19:47:12 MET DST

Slaw napisał/a...

S> Witam! Planuje w najblizszym czasie zakup nowej plyty glownej. Kilka osob
S> polecilo mi ECS-a K7S5A lub K7S6A. Nie ukrywam, ze nie dysponuje duzym
S> zasobem gotowki i byc moze jest to glowne kryterium jakim kieruje sie przy
S> wyborze. Komputera uzywam do roznych rzeczy np. obrobki grafiki i muzyki,
S> gier. Plyta ta ma wspolpracowac z ponizsza konfiguracja:

 Daruj sobie K7S5A. Poleciłem ją dwóm znajomym i są z niej
 niezadowoleni. Podejrzewam, że K7S6A nie jest lepsza. Wybierz lepiej
 jakąś markową (Microstar, Gigabyte, Epox, Shuttle) płytę na chipsecie KT133A.

S> -Riva TNT2 32MB+TVOUT

 Do nowych gier raczej się nie nada.

S> -Soundblaster 128

 Lepiej jakąś kartę Herculesa albo Abita. A najlepiej najpierw nie
 kupować w ogóle i spróbować używać tego co jest wbudowane w płytę.
 Jeśli okaże się, że jakość jest nieakceptowalna - można się
 zastanowić nad dodatkową płytką.

--
[ Michał Młynarczyk | faq @telefon.gsm.pl | GSM609... | GG 102937 ]
[ Serwis informacyjny TELEFON.GSM --- http://telefon.gsm.pl ----- ]