jak zgrac DV na kompa ??

Autor: Bob (bob75_at_post.pl)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 19:29:46 MET DST

witam

mam kamere cyfrowa Panasonica na kasety mini DV

jaki sprzet powinienem miec w kompie, aby moc zgrac kasety DV do kompa ??
mam grafe MSI GeForce 2 MX400 64Mb ale bez zadnych wyjsc/wejsc tv
czyli nic mi ona nie daje

jednak mam rowniez karte tv, studio pctv pro (dawno nie uzywalem, bo mam
slaby obraz z tv)
czy mozna podlaczyc kamere pod w/w karte i zgrac obrak na hdd ??

czy konieczny bedzie zakup innej grafy ??

z gory dzieki za wszelka pomoc, ale nigdy nie bawilem sie w przegrywanie
danych miedzy kamera
i kompem i nie wiem jak sie za to zabrac

--
pozdrawiam
Bob