Re: www.sklepwgk.pl -odradzam !! !! !!

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 20:00:34 MET DST

"WR" <kurna31_at_wp.pl> wrote in news:ap6ml7$65s$1_at_news.tpi.pl:

> Czy jest ktoś, kto kupował w tym sklepie? Ja złożyłem zamówienie,
> wszystko było ok. Po 2 dniach zadzwonili i powiedzieli że nie mają
> obudowy której chciałem (EN Enlight) Ja na to "Co proponujecie"
> zaproponowali mi obudowę Chieftec Tx-10bld (100zł droższa) no dobra,
> zgodziłem się. Mieli już wysyłać. Zadzwonili znów za dwa dni i
> poinformowali że nie ma monitora, którego chciałem (SAMSUNG 757DFX)
> Powiedziałem, że kupię sobie monitor w lokalnym i poprosiłem, aby
> odliczyli mi monitor. Oni przytakneli. Oczekując za komputerem
> [...]

jestes sobie po czesci sam winien, nie zebym ich bronil (znam tam tylko
jedna osobe nie zwiazana z wysylkami), ale pupujac wysylkowo trzeba
poprostu zloszyc zamowienie i KONIEC, sam za kazdym razem odwlekales
zgadzajac sie na inny model. Dla niech taka zgoda to byl kolejny telefon do
hurtowni i zamowienie nastepnego towaru, nastepny dzien odebranie i wysylka
- czyli 3 dni ..

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P