Re: czasopismo informatyczne:)

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 16:21:51 MET DST

"mirro" <bis2_at_SPAM_NO_go2.pl> wrote in news:ap5fcb$37v$1_at_news.tpi.pl:

> Fakt, ze wieszaja psy na Chipie. Z mojego doswiadczenia, a kupuje
> Chipa od poczatku, to zdarzaja im sie wpadki i kilka razy zalowalem
> zakupu sprzetu na podstawie ich opinii (np: CD-ROM CTX, sprzet marki
> Memorex), ale wiekszosc sprzetu w ich zestawieniach z wyroznieniami
> jest OK.

bo CHIP dostaje w lape za reklamowanie sprzetu , CTX i MEMOREx - glownym
dysrybutorem jest AB sa , jakims dziwnym trafem sprzet ten w gazecie
CDAction byl wychfalany pod niebiosa .. a my w firmie (AB) na magazynie
mielismy TONY pism CDAction , ktore potem byly odsprzedawane za groobe
pieniadze (odsprzedawane ludziom handlujacym arhivalnymi numerami na
gieldzie) ... sam sobie odpowiedz co to oznacza

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P